Жиі қойылатын сұрақтар

Тапсырыстар мен жеткізу

Тапсырыс берілгеннен кейін, біз тапсырыс берілген өнімдерді немесе таңдалған санын өзгерте алмаймыз.

Өкінішке орай, тапсырыс мәліметтері қоймаға жіберілгеннен кейін мекенжайды өзгерту мүмкін емес. Егер жеткізу мекенжайын өзгерткіңіз келсе, курьерге хабарласыңыз.

Еуропада €39-дан асатын тапсырыстарға тегін жеткізу ұсынамыз.

Жеткізу елін ескере отырып, Еуропадан тыс тапсырыстарға аздап жеткізу ақысы қосылады, жеткізу ақысы тапсырысты аяқтамас бұрын көрсетіледі.

Біз әртүрлі төлем әдістерін ұсынамыз. Біздің қауіпсіз төлем әдістерімізге, басқалармен қатар, Klarna, Visa, MasterCard, American Express, PayPal, iDeal және тағы басқалары кіреді. Егер сізге қажетті төлем әдісін таппасаңыз, бізге хабарласыңыз.

Тапсырыс растауы сіз тапсырыс берген кезде толтырған электрондық пошта мекенжайына жіберіледі. Егер оны таба алмасаңыз, спам жәшігін тексеріңіз, және егер сенімді түрде таба алмасаңыз, бізге хабарласыңыз.

Біздің қоймамызда барлық тапсырыстар роботтармен оралады. Сізден тапсырыс алғаннан кейін, ол 2 минут ішінде роботпен оралады. Ораудан кейін, жүк басқа жүктемелермен бірге үлкен контейнерге жеткізіледі. Сондықтан тапсырысты болдырмау мүмкін емес. Орау процесіміз туралы толығырақ ақпаратты осы видеодан таба аласыз:

Бұл сіздің қайда тұратыныңызға байланысты:

Еуропа = 1-3 жұмыс күні
Әлемнің қалған бөлігі = 2-4 жұмыс күні.

Ескерту: Біз ұлттық мерекелер сияқты біздің бақылауымыздан тыс оқиғалардан туындаған кешігулер үшін жауапты емеспіз.

Тапсырыс тасымалдаушыға берілгеннен кейін, біз сізге электрондық пошта арқылы қадағалау кодын жібереміз. Біз сіздің тапсырысыңызды бергеннен кейін 24 сағат ішінде қоймамыздан жөнелтуге тырысамыз. Біздің жөнелтілімдеріміз мемлекеттік мерекелер мен демалыс күндерінде қоймамыздан шықпайды.

Тапсырысыңызды жылдам және тиімді жеткізу үшін біз DHL, UPS және FEDEX сияқты әлемдегі ең ірі курьерлік компаниялармен жұмыс істейміз.

Егер жеткізу әрекеті кезінде үйде болмасаңыз, курьер сәтсіз әрекет туралы қосымша ақпаратпен жазба қалдырады. Сізге электрондық пошта арқылы келген бақылау ақпаратында да сәтсіз жеткізу әрекеті көрсетіледі. Содан кейін курьердің екінші жеткізу әрекетін немесе алу нүктесінде алу әрекетін жасайтынын көре аласыз.

Егер сіз тапсырысыңызды алсаңыз және ол сіз тапсырыс бергендей болмаса, дереу бізге хабарласыңыз. Біз қателіктерімізді мүмкіндігінше тез түзету үшін бар күшімізді саламыз.

Төлем кезінде жеткізуді алу нүктесіне таңдау мүмкін емес. Жеткізуді алу нүктесіне өзгертуге болады. Бұл сіздің жүк жөнелтілгеннен кейін және курьерден электрондық хат алғаннан кейін жасалуы мүмкін.

Біз барлық тапсырыстарды жібермес бұрын мұқият тексереміз, бірақ кейде қателіктер болуы мүмкін. Егер тапсырысыңыздан бір нәрсе жетіспесе, бізге хабарласыңыз.

Барлық тапсырыстарда өнімнің атауы көрсетілген орау парағынан басқа ешқандай физикалық құжат болмайды.

Біздің барлық өнімдеріміз Амстердамдағы (Нидерланды) қоймамыздан жөнелтіледі

Қайтару және айырбастау

Сіз біздің қайтару қызметіміз арқылы қайтару жасай аласыз. Қайтару құны €5,95 құрайды. Осы үшін сіз support@burker.com мекенжайына электрондық хат жібере аласыз.

Тапсырысыңызды алғаннан кейін, сіз оны 14 күн ішінде қайтара аласыз.

Өнім мен орауыш сіз оны алған кездегідей күйде болуы тиіс екенін ескеріңіз. Жапсырмалар мен пластикалық қорғау пленкелері әлі де жабыстырылған болуы керек және сағат өшірілген болуы тиіс (коронкаға жабыстырылған пластикалық тоқтатуыш). Өнімдер пайдаланылмаған және бастапқы орауында болуы керек.

Қайтаруыңызды алған кезде және өңдеген кезде біз сізге электрондық пошта арқылы хабарлаймыз. Қайтаруыңыздың өңделуіне 14 күнге дейін уақыт беріңіз.

Біз барлық тапсырыстарды жібермес бұрын мұқият тексереміз. Егер процесс барысында қандай да бір қате орын алса, сіз бізге support@burker.com электрондық поштасына хат жібере аласыз.

Егер сіз өнімді айырбастағыңыз келсе, жеткізілімнен кейінгі 14 күн ішінде айырбастау нұсқауларын алу үшін support@burker.com мекенжайына электрондық хат жібере аласыз.

Өнім туралы ақпарат

Осы нұсқаулық видеода белдігін қалай ауыстыруға болатынын көре аласыз:

Видеоны қарау

Белбеуіңіздің өлшемін қалай реттеу керектігі туралы нұсқаулық бейне төменде табуға болады. Бейнеде қолданылған ұқсас құрал сағат қорабында бар. Сондай-ақ, өлшемді реттеу үшін ұқсас, кішкентай затты қолдануға болады.

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ: Белбеудегі қаптаманың себебінен, бекітілген ілгек бастапқыда сәл қатты болуы мүмкін және сондықтан оны ашу және жабу қиын көрінуі мүмкін.

Алайда, бейнеде көрсетілген нұсқауларды орындау арқылы, ілгекті басып, босатып, оны босатып, реттеуді жеңілдетуге болады.


Бейнені қарау

BURKER сағатының суға төзімділігі 3ATM.

Суға тікелей түспеуін ұсынамыз. Душ қабылдағанда, ваннаға түскенде, жүзгенде, сүңгу кезінде немесе судың тікелей әсер ететін кез келген әрекетте сағатты киюден аулақ болыңыз. Сағат күнделікті қолдануға және жеңіл жаңбырға төзімді.

Біздің барлық сағаттарымыз тот баспайтын болаттан жасалған. Сағаттың әйнегі қатайтылған минералды әйнектен жасалған. Ол қалыпты тозуға төзімді, бірақ абайлап қолдану керек.

Барлық сағаттар Жапондық кварц қозғалысын пайдаланады.

Барлық сағаттар никельсіз. Біздің әшекейлеріміз де никельсіз және тот баспайтын болаттан жасалған.

Никельге аллергиясы бар адамдарға біздің сағаттарымыз бен әшекейлерімізден ешқандай проблема болмайды.

Біз сағаттарымызда Sony компаниясының батырма ұяшық батареясын қолданамыз. Бұл батареяның қызмет ету мерзімі 2 жыл. Егер сіздің сағатыңыз жұмысын тоқтатса, жаңа батарея алу үшін сағат дүкеніне баруды ұсынамыз.

Кепілдік

Біз сағаттарымызға және зергерлік бұйымдарға сатып алу күнінен бастап 1 жылдық кепілдік ұсынамыз.

Бізден сатып алған барлық сағаттар мен зергерлік бұйымдарға заңды кепілдік қолданылады. Заңды кепілдік өнімнің тұтынушының ақылға қонымды күтуіне сай болуын немесе солай жұмыс істеуін білдіреді.

Кепілдік ең көп таралған өндірістік және материалдық ақауларды қамтиды. Қозғалыс, корпустың немесе әйнектің ақаулары кепілдікпен жабылады.

Кепілдік келесі жағдайларда қолданылмайды:

- Батареяны ауыстыру, сонымен қатар кепілдік мерзімі ішінде батареяны ауыстыру қажет болған жағдайда да.
- Назарсыздық немесе дұрыс пайдаланбаудан туындаған зақымдар, мысалы, сызаттар, соғылу немесе құлау
- BURKER-дің алдын ала жазбаша рұқсатынсыз бұрынғы тараптың негізсіз жөндеуі немесе модификациясынан туындаған ақау немесе зақым
- Өрт немесе су себепті ақау немесе зақым (суға түйіспеуді қатаң сақтау қажет)

Егер сіздің сағатыңызда біздің кепілдікпен жабылатын зақым болса, біздің тұтынушылар қызметіне support@burker.com электрондық поштасына хабарласа аласыз.

Процесті жеңілдету және жеделдету үшін бізге хабарласқанда келесі ақпаратты қосыңыз:

- Тапсырыс нөмірі
- Аты-жөні
- Сағаттың/зергерлік бұйымның және зақымның суреттері

Басқа сұрақтар

Ынтымақтастық туралы қосымша ақпарат алу үшін біздің әлеуметтік медиа бөліміне marketing@burker.com арқылы хабарласа аласыз

Төмендегі ақпаратты қосыңыз:

- Аты-жөніңіз
- Әлеуметтік медиа беттеріңіздің сілтемелері
- Телефон нөмірі
- Әлеуметтік медиа беттеріңіздің статистикасы

Егер халықаралық мансап мүмкіндіктері мол, прогрессивті және жаһандық жұмыс ортасы сізге тартымды болып көрінсе, біз сізді BURKER-ге қосылуға шақырамыз.

Өз ынталандыру хатыңызды және түйіндемеңізді info@burker.com мекенжайына жібере аласыз.

Егер сіз біздің бүкіләлемдік бөлшек сауда желісінің бір бөлігі болғыңыз келсе және біздің өнімдерімізді өз дүкеніңізде сатқыңыз келсе, info@burker.com мекенжайына электрондық хат жібере аласыз